Aloha Scooby
Scooby-Doo og mysteriegjengen drar til Hawaii til en surfe-konkurranse, som blir forstyrret av buldringen fra en vulkan og forsvinningen av en surfer.
Scooby-Doo og mysteriegjengen setter kursen mot Hawaii til en stor surfe-konkurranse, som blir forstyrret av buldringen fra en vulkan i nærheten, og forsvinningen av en av surferne.