Monsters of the Bermuda Triangle
Evidence suggests a monstrous predator is to blame for a shark disappearance in the Bermuda Triangle. A team of scientists searches for the truth.
A 10-foot shark tagged off New England vanishes in the Bermuda Triangle. Did it fall victim to a monstrous predator? Dr. James Sulikowski and a team of scientists dive into treacherous depths to uncover the truth -- apex predator or enigmatic force.