Mary Shelley
Mary Shelley is the story of Mary Wollstonecraft Godwin, the author of Frankenstein, and her relationship with the poet Percy Bysshe Shelley.
The story of Mary Wollstonecraft Godwin, author of one of the world's most famous Gothic novels Frankenstein, and her fiery, tempestuous relationship with renowned romantic poet Percy Bysshe Shelley.