Another Round
The story of a group of friends inspired by the theory that a modest dose of alcohol allows you to open up to the world.
There is a theory that we should be born with a small amount of alcohol in our blood and that being slightly drunk opens the mind. This theory leads Martin and his three friends, all school teachers, to embark on an experiment.