Single & Seks
Birgit Schuurman duikt in de wereld van daten. We gaan met Fanny, die een 'Sex & the City'-achtig leven leidt, mee op date. Birgit interviewt een gigolo en één van zijn klanten.
Birgit Schuurman breekt taboes door en nodigt experts uit om te praten over 'foute' onderwerpen, van polygamie tot S&M.