A Diamond in the Rough
Tia doorloopt verschillende obstakels terwijl ze de eigenaar van een verlaten hond opspoort. Een Villalobos-veteraan krijgt een kans op een thuis en Earl beveelt een voorwaardelijk vrijgelaten gevangene aan.