Gabby en Myrna sluiten zich bij de anderen aan bij een reddingsoperatie. Diane helpt de groep onbedoeld. Uiteindelijk staan de outlaws met hun rug tegen de muur en moeten ze kiezen: sterven als individu of overleven als groep?