Van de regen in de drup
Herfstbos is zo prachtig. Je kunt paddenstoelen plukken, zingen van vogels luisteren ... Maar wat als er helemaal geen paddenstoelen zijn? Masha vindt een originele oplossing voor dit probleem. Welke? Bekijk de aflevering en ontdek het!