Eend in trek / Zwaard in de knel
Daffy wil niet naar het zuiden trekken in de winter, dus trekt-ie in bij Elmer. / Yosemite Sam wil koning worden door het zwaard uit de steen te trekken... of het te stelen van Bugs Bunny,.