Jack Osbourne's Haunted Homecoming
De beroemde spokenjager keert terug naar zijn geboortehuis in het Britse Buckinghamshire, een bekende hotspot van paranormale verschijnselen, waar hij op zoek gaat naar de duistere waarheid achter de mysteries uit zijn verleden.