Desperate Measures
Wanhoop is zo krachtig is dat het ons ertoe aanzet alles te doen wat we kunnen. Wanneer we in een hoek worden gedreven, komen onze dierlijke instincten naar boven en ogenschijnlijk oprechte burgers worden gedreven tot roekeloze en gevaarlijke daden.