Unmasked
Felicity blijft achter haar recente beslissingen over haar gezin staan. Ondertussen gaan Diggle en Lyla (AUDREY MARIE ANDERSON) verder met het onderzoek naar het schilderij van Dante dat Curtis heeft gevonden.