Star City Slayer
Oliver laat zijn Green Arrow-plichten voor wat ze zijn om zich te richten op zijn gezin. Maar de gebeurtenissen nemen een bloederige wending als het team doelwit wordt van een seriemoordenaar die ze proberen op te sporen.