Picture Them Naked
Tijdens therapie beseft Emma dat ze zich verstopt achter de persoonlijkheden van de familie. Binnenkort moet het gezin een toespraak houden, zal ze voor zichzelf spreken of zal ze stamelen voor een menigte?