There Is No "I" in Threesome
Het pas verloofde stel Zoe en Ollie besluit een open relatie uit te proberen en documenteert elk moment van hun gewaagde experiment.
Het pas verloofde stel Zoe en Ollie besluit een open relatie uit te proberen en documenteert elk moment van hun gewaagde experiment: de afspraakjes, de jaloezie, de kwetsbaarheid… en het schokkende einde dat je nooit zult zien aankomen.