Servant of the People
De film vertelt het verhaal van Zelenski’s succes en laat zien wat er gebeurt als een man met een spectaculaire politieke carrière de macht krijgt.
De film vertelt het verhaal van Zelenski’s succes en laat de gevolgen zien, waaronder die op internationaal vlak, van het geven van macht aan een man met de meest spectaculaire politieke carrière in Europa.