Niemand in de stad
Drie vrienden groeien samen op tijdens hun studententijd in Amsterdam. Een plotselinge dood binnen de vriendengroep zet ineens alles op scherp.
Drie jonge vrienden worden met vallen en opstaan volwassen tijdens hun studententijd in Amsterdam. Een plotselinge dood binnen de vriendengroep zet daarbij alles op scherp.