Let Them All Talk
Schrijfster Alice Hughes maakt met haar twee beste studievriendinnen een cruise, terwijl haar neef, die hen verzorgt, voor een verstekeling valt.
Schrijfster Alice Hughes (Meryl Streep) neemt met haar twee beste studievriendinnen een cruise om even te genieten en oude wonden te helen, terwijl haar neef – die meegaat om voor hen te zorgen – valt voor een verleidelijke verstekeling.