IT
Wanneer kinderen spoorloos beginnen te verdwijnen, komt een groepje jonge kinderen voor hun grootste angst te staan als ze het opnemen tegen de kwaadaardige clown Pennywise. Gebaseerd op de roman van Stephen King.