The Great Yokai Battle of Akihabara
Een animeaflevering met Halloween-thema. Rick's plannen om de ultieme AI-broodrooster te bouwen nemen een vreemde wending als hij en Morty moeten reizen naar Akihabara voor vervangonderdelen. Geregisseerd door Masaru Matsumoto.