De Veroordeling
Televisiejournalist Bas Haan wordt in zijn onderzoek naar de Deventer moordzaak in het kamp gezogen van degenen die ‘de klusjesman’ beschuldigen.
Televisiejournalist Bas Haan creëert zijn eigen monster wanneer hij in zijn onderzoek naar de Deventer moordzaak steeds meer in het kamp wordt gezogen van degenen die ‘de klusjesman’ van moord beschuldigen.