De Frogers: Groeten Uit…
The Froger family is staying on a farm in the Black Forest, their base for fun, exciting and unforgettable activities full of humour.
The Froger family is traveling to the Black Forest, where they are is staying at an authentic German farm. The farm serves as their base for various fun, exciting and unforgettable activities. Always infused with the characteristic Froger humour.