Stuart: A Life Backwards
A poignant, tragic true story that traces in reverse the events that shaped a homeless man's life.
Meet Stuart Shorter. He's a homeless, delusional, psychotic, substance-abusing ex-convict. And his tragic true story is utterly irresistible.