No Sudden Move
Recently released from prison, Curtis Goynes descends into the tangled underbelly of a rapidly changing 1950s Detroit.
Recently released from prison, Curtis Goynes descends into the tangled underbelly of a rapidly changing 1950s Detroit after teaming with a band of criminals for a seemingly simple job ... with dire consequences.