Justice League
Batman and his new ally Wonder Woman recruit Aquaman, Cyborg and the Flash to help them save the planet from a newly awakened enemy.
Inspired by Superman's sacrifice, Batman enlists the help of his new ally, Wonder Woman, to put together a team of metahumans. Alongside Cyborg, Aquaman and The Flash, the newly formed Justice League must stand against new, deadly forces.