Instinct
Psychiatrist Nicoline starts a job in a prison where she meets Idris, an intelligent and psychopathic rapist. A power play emerges between the two.
Psychiatrist Nicoline starts a job in a prison where she meets Idris, an intelligent and psychopathic rapist. A power play emerges between the two and Nicoline, in spite of her knowledge and experience, lets herself be trapped completely.