Hanna
Hanna, whose perfect combat skills belies her age of 16, embarks on a dangerous mission and faces startling revelations as she nears its completion.
Hanna was raised in the wilds by her father, an ex-CIA agent, to become the perfect assassin. But as she is sent on her first mission, Hanna faces startling revelations about her existence and unexpected questions about her humanity.