The Grudge
After a young mother murders her family in her own house, Detective Muldoon tries to investigate and solve the case.
After a young mother murders her family in her own house, Detective Muldoon tries to investigate and solve the case. Later, she discovers the house is cursed by a vengeful ghost that dooms those who enter it with a violent death.