Gran Turismo
The ultimate wish fulfillment tale of a teen Gran Turismo player whose gaming skills led him to become an actual professional racecar driver.
Neill Blomkamp (District 9) directs this incredible true story of a young man whose gaming skills on the racing simulator Gran Turismo led him to become an actual professional racecar driver and take on the most elite sport in the world.