Falcone (HBO)
The true story of a courageous Sicilian magistrate who brought the Italian mob to justice during the 1980s and early '90s.
In a society steeped in corruption, he had the courage to take on the Mafia -- even at the risk of his own life. HBO presents the true story of the man who paid the ultimate price for bringing the Italian Mafia to justice.