Broken Child
Susan Sarandon narrates this disturbing look at the evolving cycle of child abuse and family violence in America.
In the US, nearly one in 25 children is reported to suffer abuse or neglect. This film presents a cross-section of cases involving both children and parents, revealing patterns of physical and emotional abuse and their consequences.