Alien Sharks: Strange New Worlds
Forrest Galante explores stunning kelp forests and ocean depths never seen by humans to study the unusual sharks around the tip of South Africa.
The tip of South Africa is a hotspot of unusual sharks that exhibit bizarre behaviors and alien appearances. Wildlife biologist Forrest Galante explores the stunning alien world beneath our ocean, to study these extraordinary creatures.