Coleen’s Story
Selepas bertahun-tahun takut seseorang yang dia percaya telah mengkhianatinya ke tabloid, Coleen Rooney membuat serangan hendap media sosial yang berani untuk menangkap pengadu dan menuduh isteri pemain bola sepak Rebekah Vardy.