Rebekah’s Story
Dia menjadi musuh awam nombor satu apabila Coleen Rooney menuduhnya membocorkan cerita, tetapi Rebekah Vardy menafikannya dan melawan dengan saman fitnah untuk memulihkan reputasinya. Rebekah menawarkan pandangan eksklusif tentang pertempuran itu.