New Block, New Drama
Dua pasukan veteran Rock The Block dan dua pasukan peserta kali pertama mencipta dapur dan ruang tamu yang cantik apabila pertandingan pengubahsuaian muktamad bermula. Penghantaran mengejutkan diturunkan dan Bobby Berk tiba untuk menilai.