Welcome to the Pumpkin Patch
Lapan pengukir labu elit memulakan perjalanan mereka untuk jadi juara Outrageous Pumpkins seterusnya. Hos Damaris Phillips bermula dengan cabaran untuk mencipta paparan anjung terbaik di kejiranan supaya mereka boleh mempamerkan pandangan artistik mereka.