Story Night
Boo Whale memutuskan untuk mengadakan pesta bercerita lewat malam. Dia menasihatkan semua haiwan untuk tidur tengah hari supaya dapat bersiap sedia untuk malam itu. Tetapi tidak mudah untuk tidur apabila disuruh.