Flying Kites
Jelly Bean mahukan layang-layang yang berbentuk obor-obor namun telah habis dijual. Dia tidak mahu bermain dengan layang-layang berbentuk bintang rakannya sebelum akhirnya berubah fikiran dan memonopolinya.