The New King Of The Island
Jelly Bean telah menulis kepada penyanyi kegemarannya yang dia adalah penasihat istimewa dan rakan kepada raja pulau di mana dia tinggal. Sekarang penyanyi itu memutuskan untuk melawat pulau.