The Dynamic Duo
Zafir telah mengatur satu pertandingan sukan rentas desa dan semua peserta perlu bekerja secara berpasangan. Mumfie gembira untuk ambil bahagian tapi mengetahui dia akan berpasangan dengan Yoyo.