Copy Cat
Black Cat bertindak sangat aneh. Dia melakukan akrobatik dengan Zafir, buat lambungan bersama lanun dan meluncur bersama Yoyo dan penguin. Bagaimana kalau ini bukan Black Cat sebenarnya?