Mumfie's Cruise
Hari ini adalah hari yang istimewa buat Mumfie dan kawan-kawannya kerana mereka akan pergi belayar menaiki bot mereka. Mereka terserempak dengan Zafir dan Encik Bernard yang mahu ikut serta.