Disorganised Trip
Mumfie dan rakan-rakannya memutuskan untuk membawa katak dalam perjalanan untuk melihat penguin. Encik Bernard memberi amaran bahawa mereka lebih baik mengawasi katak atau mereka akan menghadapi masalah.