The Flying Throne
Black Cat telah membuat takhta kembung baru untuk rakannya Kaleb. Apabila Mumfie melambungkannya, dia tiup dengan kuat sehingga takhta terbang - betul-betul di atas Flutterstone. Adakah Mumfie berjaya mendapatkannya kembali untuk majlis penting itu?