The King Of Bubbles
Mumfie memerhatikan Jelly Bean dan Pinkey yang sedang bermain meniup buih. Kaleb menyertai mereka dan mereka semua cuba meniup gelembung yang lebih baik - kecuali Mumfie yang tidak tahu cara untuk meniup.