A Day Without Black Cat
Black Cat hendak keluar dan meminta Mumfie, Pinkey dan Jelly Bean untuk menjaga Kaleb. Daripada menghabiskan masa di taman bunga seperti yang mereka maksudkan, ketiga-tiga rakan itu mendapati mereka terpaksa mengajar Kaleb beberapa kemahiran asas.