The Surprise Gift
Mumfie menghantar kotak yang dialamatkan kepada Pinkey kerana dia tidak hadir. Dia tidak boleh menahan daru untuk membukanya dan menemui satu paket kejutan yang aneh. Dia ingin mengetahui lebih lanjut tetapi Pinkey tiba dan menghalangnya.