Picnic Under The Stars
Mumfie, Pinkey dan Jelly Bean bersiap sedia untuk berkelah di bawah cahaya bulan. Mereka bernasib baik sebab Boo Whale mahir dengan kawasan itu, dan tempat yang sesuai ditemui tapi ada sesuatu dah hilang.