The Detective Agency
Pinkey sentiasa menemui barang-barang Mumfie apabila ia hilang. Dia sangat mahir sehingga dia memutuskan untuk membuka agensi detektif. Pinkey memerlukan semua bakatnya sebagai penyiasat apabila salah satu penguin itu hilang.