A Surprise For Black Cat
Mumfie, Pinkey dan Jelly Bean menggunakan kepintaran mereka untuk mengelak Black Cat mengesan apa yang sedang berlaku dan yang paling penting, daripada mengetahui di mana Kaleb bersembunyi.